راه نجات

تصور کنید در اتاقی گیر افتاده اید که در و پنجره ندارد ناگهان، اتاق شروع به پر شدن از آب می کند، همه جا را چک کرده اید و راهی برای متوقف کردن این اتفاق هولناک وجود ندارد. می‌دانید که کمک در راه است، اما حداقل 5 دقیقه برای رسیدن به انجا زمان لازم دارد، در حالی که شما 2 دقیقه فرصت دارید تا قبل از اینکه کل اتاق زیر آب برود. 3 دقیقه هم نمی توانید نفس خود را حبس کنید پس چگونه باید این 3 دقیقه را برای حفظ جان خود استفاده کنید؟

3 شی در نزدیکی شما وجود دارد که تنها یکی از آنها می تواند شما را در این شرایط نجات دهد. یک نی، یک طناب و یک سطل. کدام یک را برای نجات خود انتخاب می کنید و چگونه؟

تصور کنید در اتاقی گیر افتاده اید که در و پنجره ندارد ناگهان، اتاق شروع به پر شدن از آب می کند، همه جا را چک کرده اید و راهی برای متوقف کردن این اتفاق هولناک وجود ندارد. می‌دانید که کمک در راه است، اما حداقل 5 دقیقه برای رسیدن به انجا زمان لازم دارد، در حالی که شما 2 دقیقه فرصت دارید تا قبل از اینکه کل اتاق زیر آب برود. 3 دقیقه هم نمی توانید نفس خود را حبس کنید پس چگونه باید این 3 دقیقه را برای حفظ جان خود استفاده کنید؟ 3 شی در نزدیکی شما وجود دارد که تنها یکی از آنها می تواند شما را در این شرایط نجات دهد. یک نی، یک طناب و یک سطل. کدام یک را برای نجات خود انتخاب می کنید و چگونه؟

برچسب ها

دانلود از گوگل پلی دانلود از بازار دانلود از مایکت دانلود مستقیم