بازرس کلاس

قرار است یک بازرس از یک مدرسه دیدن کند و سطح کلاس ها را ارزیابی نماید. این بازرس می تواند هر سوالی با هر درجه از سختی یا آسانی، مرتبط با درس و مفاهیم مندرج در کتاب هایشان، بپرسد. تنها گزینه ای که در اختیار معلم کلاس است، این است که او مشخص می کند چه کسی پاسخ دهد.

در یکی از کلاسها، یکی از معلمان باهوش ترفندی را به کار می برد و با هماهنگی قبلی با دانش آموزان کلاسش، بهترین نمود را در برابر بازرس از آن کلاس ارائه می نماید و عنوان کلاس نمونه را به خودش اختصاص می دهد. آیا می توانید حدس بزنید چه هماهنگی بین دانش آموزان و معلمشان انجام گرفته است؟

قرار است یک بازرس از یک مدرسه دیدن کند و سطح کلاس ها را ارزیابی نماید. این بازرس می تواند هر سوالی با هر درجه از سختی یا آسانی، مرتبط با درس و مفاهیم مندرج در کتاب هایشان، بپرسد. تنها گزینه ای که در اختیار معلم کلاس است، این است که او مشخص می کند چه کسی پاسخ دهد. در یکی از کلاسها، یکی از معلمان باهوش ترفندی را به کار می برد و با هماهنگی قبلی با دانش آموزان کلاسش، بهترین نمود را در برابر بازرس از آن کلاس ارائه می نماید و عنوان کلاس نمونه را به خودش اختصاص می دهد. آیا می توانید حدس بزنید چه هماهنگی بین دانش آموزان و معلمشان انجام گرفته است؟

برچسب ها

دانلود از گوگل پلی دانلود از بازار دانلود از مایکت دانلود مستقیم